PLUS Dee Putten sponsoractie. Steun onze vereniging!

Het werkt als volgt: In de periode van maandag 28 september t/m zaterdag 21 november ontvangt elke klant van PLUS Dee Putten bij elke € 10,00 aan boodschappen een speciale muntje t.w.v 0,10 ct. voorin de winkel staan kokers met de deelnemende verenigingen en doneer sponsorpunt(en) aan onze vereniging. Meedoen is dus heel simpel en het kan onze vereniging veel opleveren.

Aan het eind van de sponsoractie wordt op basis van het aantal sponsorpunten een mooi bedrag verdeeld over de deelnemende verenigingen.

Wij roepen dan ook al onze leden op er voor te zorgen dat onze vereniging zoveel mogelijk sponsorpunten sparen. Ook vragen wij iedereen om hun familieleden, buren, kennissen, of collega’s te vragen om ook hun boodschappen bij Plus Dee Putten te doen en voor onze vereniging te kiezen als zij de muntjes weggeven.

In de supermarkt hangt een groot scorebord waar de tussenstanden wekelijk worden verwerkt. Zo kan iedereen dus zien hoe zijn/haar club het tot dan toe doet in de sponsoractie.

Dus steun onze vereniging  en DOE MEE. Je hoeft alleen maar boodschappen te doen!

SUCCES!