Heideloop

Heideloop Ermelo.

Op zaterdag 6 september deden 4 van onze leden mee aan de eerste najaarsloop van dit jaar, georganiseerd door Loopgroep2000. Erna Schuiteman, Leanne Teunissen en Greet van Emous liepen de 5 km en Rick van Emous de 10 km. Het is altijd weer spannend om te zien hoe je er na de vakantie voor staat.

Erna is volop in training voor de Zevenheuvelenloop, en heeft in de vakantie lekker doorgetraind. Ondanks het warme, vochtige weer liep ze een tijd van 32:35. Een mooi uitgangspunt om door te trainen voor de 15 km in Nijmegen. Alvast succes!

Greet liep haar eerste wedstrijd na de marathon en wat blessure leed. Ze liep een tijd van 23:52, en werd 1e bij de categorie dames 40+. Dik tevreden dus!

DSC03456 DSC03453 DSC03450

Ook Leanne stond bovenop het schavot. Ze werd 1e bij dames 50+ met een tijd van 23:30. Fantastisch!

Rick liep zijn 10 km in een tijd van 42:24, waarmee hij 4e in zijn categorie werd.

_DSC0433

Bepakt en bezakt met prijzen en heideplantjes toog het viertal weer naar huis. SV Putten was nadrukkelijk aanwezig! Niet alleen met lopers, maar ook met toeschouwers.