Hallo sportieve mensen,

Binnenkort zal de Zuiderzeestraatweg-run weer van start gaan. Op de poster hieronder zie je dat een aantal leden van de club vorig jaar ook mee hebben gedaan. Herken je de mensen op de foto?

Ik zou het heel leuk vinden als SV Putten dit jaar weer met een team zou kunnen starten. De run is op zaterdag 12 april. Het is de bedoeling dat een team van 8 leden/vrienden/kennissen/buren….  de route samen gaat afleggen. Dat betekent dat er steeds 1 fietst, 1 loopt en de rest met de auto de route volgt. Je kunt in je team samen overleggen welk deel je van de route loopt en fietst. De kleinste afstand is ongeveer 5 km en de grootste is ongeveer 13 km. Op de website www.zuiderzeestraatweg-run.nl kun je alle etappes bekijken en nog meer info vinden. Mijn auto heb ik al reserveerd voor deze run en mijn fiets ook. Helaas kan Kasper niet mee doen omdat hij samen met 5 andere mensen van andere loopgroepen de run organiseert. Kasper zal bij het wisselpunt Putten staan en bij het startpunt. Natuurlijk zal hij jullie hard toejuichen.

Wil je meedoen? Geef je dan op aan Kasper of aan mij. Kasper zal ons dan inschrijven als team. Opgeven kan tot 31 maart. Het inschrijfgeld is 50 euro per team; dus 6,25 per persoon.

Groetjes,

Elsa ( elsa27kamp@gmail.com)

pastedGraphic.png

Vrijwilligers gevraagd

Voor de op 12 april 2014 te houden Zuiderzeestraatweg-run is de organisatie vrijwel rond. Wel zijn we op zoek naar nog een aantal vrijwilligers die kunnen helpen bij de wisselpunten Putten (nabij monument rotonde Stationsstraat) en Ermelo (Boeldagterrein tegenover Oude Kerk). Het gaat om het plaatsen en weghalen van de routebordjes, het inrichten van de wisselpunten en aawijzingen geven aan lopers en auto’s (verkeersregelaars niet verplicht). Tussen de eerste en de laatste lopers zit zo’n anderhalf uur. Er wordt gestart op verwachte eindtijd. De langzaamste teams starten eerder dan de snelste. De start bij het Gazelle Experience Center in Hoevelaken is vanaf 9 uur, dus de eerste lopers zullen rond kwart over tien in Putten arriveren en tegen elven in Ermelo.

Opgave kan bij mij kasper.uittenbogaard@jtekt.com of 06-51110512.

Groet/Kasper