Zin in een uitdaging?
Start met Run to the Start Zevenheuvelenloop, een hardloopcursus waarbij je je kunt voorbereiden op de Zevenheuvelenloop.

De Zevenheuvelenloop is een loop van 15km, maar vanwege het 30-jarig jubileum kun je dit jaar ook een 5 of 10 km lopen.
Dat maakt het voor alle deelnemers extra leuk.

Voor de drie verschillende afstanden die worden gehouden, wordt er onderscheid gemaakt in drie verschillende groepen/niveaus:

• Beginners: doel 5 km – kennismaking met het verantwoord hardlopen.
  • Half gevorderde lopers: doel 10 km – instapniveau 30 minuten onafgebroken kunnen hardlopen.
  • Gevorderde lopers: doel 15 km – instapniveau minstens 45 minuten onafgebroken kunnen hardlopen.

Run to The Start is een speciale voorbereidingscursus op de Zevenheuvelenloop. Ook binnen S.V. Putten Triathlon gaat deze 12-weekse cursus van start. Vanaf 27 Augustus wordt er elke dinsdagavond getraind voor voor de 10 en 15 km.
De cursus voor de 5km is op zaterdagochtend en zal starten op  zaterdagmorgen 31 augustus.

Deze cursus bied je de mogelijkheid om met andere leden gezamenlijk te trainen voor dit evenement of om kennis te maken met hardlopen en verantwoord te trainen voor een bepaalde afstand.
Run to the Start is een bewezen effectief hardloop voorbereidingsprogramma en daarom heeft onze vereniging er voor gekozen hieraan mee te doen.
We hopen daarom op veel enthousiaste deelnemers die zich hiervoor gaan aanmelden.

Het complete deelnemerspakket bestaat uit:

• wekelijkse groepstraining (12 weken lang)
  • een trainingsschema
  • speciale ontvangstruimte bij de Zevenheuvelenloop met sportverzorging (sportdrank + massage)
  • drie edities van Runner’s World Magazine
  • de brochure ‘Gezond en veilig lopen’
  • een mooie bidon
  • half jaar lid Atletiekunie (alleen voor niet-Atletiekunieleden)
  • wekelijkse digitale nieuwsbrief met tips

De inschrijving voor Run to The Start Zevenheuvelenloop gaan 1 juni van start. Via het inschrijfformulier van de Zevenheuvelenloop kun je jezelf opgeven voor de trainingen.
Ga naar http://www.zevenheuvelenloop.nl/deelnemers/inschrijven-2013, selecteer de afstand die je wilt lopen en volg de aanwijzingen op het scherm.
Als je het inschrijfformulier op de website invult, kom je ook terecht bij de vraag of je mee wilt doen aan Run to the Start. Selecteer hier SV Putten. Vul vervolgens de rest van het inschrijfformulier in.

Kosten en aanmelden:
Deelname aan de Run to The Start Zevenheuvelenloop trainingen kost € 60,-. Daarvoor krijg je 12 weken training en alle andere zaken uit het deelnemerspakket.
Voor Dutch Runners (€ 50,-) en leden van onze vereniging (€ 20,-) zijn er aantrekkelijke kortingstarieven.