Flits triathlon Nijkerk 2014 in het water gevallen

Begin juni en dus de traditionele Flitstriathlon in Nijkerk.

Leuke wedstrijd en vanuit SV Putten was er een flinke vertegenwoordiging aanwezig.
Meer dan 10 triathleten hadden zich ingeschreven en stonden klaar.

Om 19:15 was de start van de individuele wedstrijd en een aantal SV Putten atleten hadden een laag startnummer zodat ze al snel in het zwembad lagen.
Echter werd het weer er niet beter op. Forse regenbuien trokken over Nijkerk. Nou is dat niet direct reden om de boel stil te leggen, maar toen het flink begon te onweren, heeft de jury besloten om de wedstrijd af te lasten.

Jammer natuurlijk voor alle atleten die aan de start stonden, maar een juiste beslissing van de wedstrijdleiding. Veiligheid voor alles.

Dus op naar de volgende wedstrijden. De meeste leden hebben zich aangemeld voor een aantal wedstrijden en op 5 juli zullen er weer een paar aan de start verschijnen van de Triathlon te Holten.